Jacek Ka. Jacek Ka.
381
BLOG

Prezenty dla dzieci z domów dziecka.

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 5
Jak zwykle co roku o tej porze zbliża się koniec roku a co za tym idzie tzw. "Gwiazdka". Gwiazdka to taki dzień w roku, w którym wszyscy (pewnie prawie wszyscy...) nawzajem obdarowują się prezentami. Podobno najbardziej z prezentów cieszą się dzieci - pewności nie mam bo już dzieckiem nie jestem, ale z obserwacji moich wynika, że może to być prawda. Niestety spora ilość dzieci prezentów na Gwiazdkę nie dostanie wcale lub prawie wcale. Duża część tych dzieci to mieszkańcy domów dziecka. Ostatnio wpadła w moje ręce lista prezentów, które dzieci lub ich opiekunowie z jednego z domów dziecka wypisały jako rzeczy, które chciałyby w ten dzień otrzymać. Lista zawiera różne rzeczy, są to np, kapcie, body, śpiochy, samochód osobowy, samochód ciężarowy, samochód wywrotka, wóz strażacki, spodnie, dresy, lalka, wózek dla laki, piłka dla dziewcząt, samolot sterowany pilotem, lampka nocna, cukierki, magnetofon, odtwarzacz mp3, odtwarzacz mp4, sukienka, rolki, srebrna biżuteria, adidasy, spinning itp. itp.. Jak widać prezenty różne o różnej wartości... I tak sobie pomyślałem, że może napiszę posta i przerzucę ten pomysł dalej - może ktoś zechce sprezentować coś jakiemuś dzieciakowi z domu dziecka obok... No i jest. Poniżej zamieszczam linki do dwóch wyszukiwarek domów dziecka, które na szybko udało mi się znaleźć. Jak ktoś ma ochotę, to wystarczy wyszukać, zadzwonić, zorientować się co i jak i prezenty zakupić. Może ktoś w większej firmie lub instytucji pracuje i uda mu się tam pomysł dalej przerzucić... Tak, czy inaczej chyba warto... pozdrowienia
Wyszukiwarki: - wyszukiwarka w ngo.pl - wyszukiwarka na onecie
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka