Jacek Ka. Jacek Ka.
50
BLOG

Narodowy Stadion.

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 4

Pojawiły się głosy, żeby Stadion Narodowy nazwać imieniem Lecha Kaczyńsiego.

Tak sobie myślę, czy to dobrze? - może i dobrze, tylko przechodzi mi przez głowę jedna rzecz.

W katastrofie pod Smoleńskiem nie zginął tylko Prezydent, zginęło tam jeszcze 95 niczemu winnych, odgrywajacych istotne role w naszym życiu społecznym osób.

Dlaczego więc Stadion ma się nazywać imieniem jednej z nich?

Przecież ma to być Stadion Narodowy, ma być jeden w kraju, ma łączyć, być dla wszystkich obywateli, budować coś a nie znowu rozdzielać, kłócić, jątrzyć. Mój - twój...

Dlatego jak dla mnie dużo lepszym pomysłem byłoby nadanie temu miejscu nazwy związanej generalnie z tymi tragicznie zmarłymi ofiarami katastrofy pod Smoleńskiem. W tym miejscu można by o nich wszystkich coś napisać, coś pokazać, eksponując może bardziej Prezydenta, ale pamiętając też o tych pozostałych 95 osobach. Ze wszystkich ważnych partii, zajmujących ważne stanowiska, będących potomkami pomordowanych w Katyniu, czy po prostu znajdujących się z różnych przyczyn w tym nieszczęsnym samolocie. Możnaby opowiedzieć coś o każdym z nich i o wszystkich razem...

 

Odpowiednią nazwę da się jak najbardziej wymysleć - wystarczy się trochę nad tym zastanowić.

 

pozdrawiam

Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka